Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat v případě reklamace?

Co se nám nepovedlo?

1) Obdržel jsem svou objednávku, ale nějaké objednané zboží mi chybí.

2) Obdržel jsem svou objednávku, ale dostal jsem jiné zboží než jsem si objednal.

3) Obdržel jsem objednávku a něco jiného nebylo v pořádku.

Vaše objednávky vyřizujeme vždy osobně a svědomitě a vše si několikrát kontrolujeme, přesto se nám sem tam nějaká chybka může stát, protože jsme přece jenom lidé. Pokud se nám něco takového stalo, prosím neváhejte a ozvěte se nám co nejdříve.

Nejlépe na email shop@crocodeel.cz.

Použít můžete i jakékoliv emaily o stavu objednávky, na které prostě jen odpovíte

Můžete také použít náš kontaktní formulář

Vašemu požadavku se budeme ihned věnovat a věc vyřešíme v co nejkratším možném termínu.

4) Zboží, které jsem obdržel mi nevyhovuje a chtěl bych jej vyměnit za jiné.

I to se samozřejmě může stát. Zboží umíme vyměnit za jiné. U náramků např. výměna za jinou velikost není žádný problém. Stačí se nám ozvat na email a vše domluvíme. Běžně vyměňujeme velikosti náramků nebo třeba trojzubců.

shop@crocodeel.cz.

5) Zboží, které jsem obdržel mi nevyhovuje a chtěl bych jej vrátit ve 14denní lhůtě.

Pokud zboží nevyhovuje vůbec a trváte na vrácení ve 14denní lhůtě, postupujte prosím dle následujících pokynů.

6) Zboží se rozbilo nebo přestalo fungovat v záruční době.

Pokud se něco takového stalo, prosím napište nám v první řadě email na shop@crocodeel.cz. Popište nám, které se to týká objednávky nebo nákupu, a co se stalo. Vhodné je rovnou přiložit i fotodokumentaci.

V některých případech jsme schopni reklamaci vyřešit na dálku, pouze na základě zaslaných fotografií. V jiných případech je nutné zboží doručit k nám na prodejnu nebo na sídlo společnosti. Všechno Vám napíšeme do emailu a na všem se domluvíme.

Reklamace se snažíme řešit rychle, vždy však nejdéle do 30 dnů.

Pokud chcete reklamaci přijít řešit osobně, prosím napište nám předem email. 

Kontakty pro řešení těchto situací:

Email: shop@crocodeel.cz (preferujeme)

V urgentních případech telefon +420 603 701 044

Adresa pro zaslání poštou a dalšími dopravci = adresa sídla společnosti (na faktuře):

Aces High s.r.o.

Slapská 2115/1

100 00 Praha 10

Nákupní košík
Přejít nahoru